Pes 2012

bab-ı ali

Altın Aslan
Katılım
23 Eki 2009
Mesaj
13,888
Alınan Beğeni
38
#4
Bence FİFA'ya bakın.... PES çok problemli....Galatasaray'ın yeni transferleri yok....Kulüplerin telif haklarını alamıyorlar......

FİFA bu konuda PES'in çok önünde...
 
Katılım
9 Nis 2010
Mesaj
1,226
Alınan Beğeni
13
#9
şunu diyeceğim aklıma gelmezdi, gol atmak kolaylaşmış. resmen her kaleyi tutan şut gol. tabi oyun oynanmıyor, sürekli faul çalınıyor lan yeter.2009 dan sonra düşmeye başlayan pes, 2012 de taban yapmıştır açık ve net. bi sene boyunca buna mı çalıştınız derler adama. amk senin konami.
oyunda bug yok resmen bug içine oyun yapmışlar. absurdlükler silsilesi. adeta!
Fifa 2012 e gelince
oyunda arda turan 83, mesut özil 86, nuri şahin 85, hamit altıntop ise 77 overall'a sahip. Bu şuana kadar gördüğüm en yüksek yetenekli türk oyuncuları oyunu :D grafik olarak hiçbir iyileştirme gözüme çarpmadı. çok tuhaf. halen adamlar doğru dürüst tokalaşamıyor bile. bu nasıl iştir ben anlamadım. lan onu geçtim her stadyumda istediğim hava şartını seçemiyorum. illa akşam ve yağmurlu olacak. gündüz yağmur yok. arkadaşlar kısaca pes te fifa da yıllardır bizi tikiyo tabi başka adam akıllı futbol oyunu olmadığı için bizde bunlara muhtaç kalıyoruz yazık lann bize :D
 
Katılım
1 Haz 2010
Mesaj
14,831
Alınan Beğeni
35
#13
şunu diyeceğim aklıma gelmezdi, gol atmak kolaylaşmış. resmen her kaleyi tutan şut gol. tabi oyun oynanmıyor, sürekli faul çalınıyor lan yeter.2009 dan sonra düşmeye başlayan pes, 2012 de taban yapmıştır açık ve net. bi sene boyunca buna mı çalıştınız derler adama. amk senin konami.
oyunda bug yok resmen bug içine oyun yapmışlar. absurdlükler silsilesi. adeta!
Fifa 2012 e gelince
oyunda arda turan 83, mesut özil 86, nuri şahin 85, hamit altıntop ise 77 overall'a sahip. Bu şuana kadar gördüğüm en yüksek yetenekli türk oyuncuları oyunu :D grafik olarak hiçbir iyileştirme gözüme çarpmadı. çok tuhaf. halen adamlar doğru dürüst tokalaşamıyor bile. bu nasıl iştir ben anlamadım. lan onu geçtim her stadyumda istediğim hava şartını seçemiyorum. illa akşam ve yağmurlu olacak. gündüz yağmur yok. arkadaşlar kısaca pes te fifa da yıllardır bizi tikiyo tabi başka adam akıllı futbol oyunu olmadığı için bizde bunlara muhtaç kalıyoruz yazık lann bize :D
:ok:ok:ok:ok
 
Katılım
1 Haz 2010
Mesaj
14,831
Alınan Beğeni
35
#16
[/IMG]
Benim pc bu pes 12 kaldırırmı arkadaşlar yardım :D:D

Kaldirir :D

SİSTEM GEREKSİNİMLERi
OS: Windows XP SP3, Vista SP2, 7
CPU: Intel Pentium IV processor 2.4GHz or equivalent
RAM: 1GB
GFX: NVIDIA GeForce 6600 or ATI Radeon x1300
GFX RAM: 128MB of RAM, Pixel shader 3.0, DirectX 9.0c compatible video card
 
Katılım
14 Tem 2011
Mesaj
126
Alınan Beğeni
3
#19
şunu diyeceğim aklıma gelmezdi, gol atmak kolaylaşmış. resmen her kaleyi tutan şut gol. tabi oyun oynanmıyor, sürekli faul çalınıyor lan yeter.2009 dan sonra düşmeye başlayan pes, 2012 de taban yapmıştır açık ve net. bi sene boyunca buna mı çalıştınız derler adama. amk senin konami.
oyunda bug yok resmen bug içine oyun yapmışlar. absurdlükler silsilesi. adeta!
Fifa 2012 e gelince
oyunda arda turan 83, mesut özil 86, nuri şahin 85, hamit altıntop ise 77 overall'a sahip. Bu şuana kadar gördüğüm en yüksek yetenekli türk oyuncuları oyunu :D grafik olarak hiçbir iyileştirme gözüme çarpmadı. çok tuhaf. halen adamlar doğru dürüst tokalaşamıyor bile. bu nasıl iştir ben anlamadım. lan onu geçtim her stadyumda istediğim hava şartını seçemiyorum. illa akşam ve yağmurlu olacak. gündüz yağmur yok. arkadaşlar kısaca pes te fifa da yıllardır bizi tikiyo tabi başka adam akıllı futbol oyunu olmadığı için bizde bunlara muhtaç kalıyoruz yazık lann bize :D
Biz yapalım adını da gsfans 12 koyarız
 

Pınar

Bronz Aslan
Katılım
19 Oca 2011
Mesaj
204
Alınan Beğeni
1
#20
FİFA dan farkı nedir?...Eksisi ya da artısı var mı FİFA'ya göre...kısacası hangisi daha iyidir?...