Kulübümüz İle İlgili Haberler

karna

Bronz Aslan
Katılım
8 Eki 2013
Mesaj
1,030
Alınan Beğeni
67
Bizim bu Riva paraları nereye gidiyor acaba,kısım kısım azalmaya başlaması lazım degilmiydi borçların,kimse de sormuyor medyadan ne oldu bu iş diye.
Gelmez ki nasıl gelecek. 500 milyonluk kısım bile peşin değildi. Onu bile 375 milyon gibi kırdırıp peşin aldılar. Kalanı da gelirden kısım kısım gelecek. İnşaat başladımı bilmiyom. İnşaat bitecek satış yapılacakta ordan pay alacağız diye biliyorum. Bu ortamda oda zor gibi. Umarım ben yanlış biliyorumdur. Ama Dursunun olayı buydu sanki o kazığı attı gitti.
 

Emre Akkaya

Altın Aslan
Administrator
Onursal Uye
Katılım
22 Şub 2012
Mesaj
68,505
Alınan Beğeni
2,586
Gelmez ki nasıl gelecek. 500 milyonluk kısım bile peşin değildi. Onu bile 375 milyon gibi kırdırıp peşin aldılar. Kalanı da gelirden kısım kısım gelecek. İnşaat başladımı bilmiyom. İnşaat bitecek satış yapılacakta ordan pay alacağız diye biliyorum. Bu ortamda oda zor gibi. Umarım ben yanlış biliyorumdur. Ama Dursunun olayı buydu sanki o kazığı attı gitti.
:(:(

Muhtemelen 3-5 sene içinde net borç 250-270 arası civarlardan 100 ler civarına inecektir,en olumsuz tablo da bile inecektir.Fakat normali,beklenen hem borcu sıfırlamaktı hem de misal 40-50 milyon dolara ilerde degerlenebilecek bi arazi almaktı.Birde Florya için de anlaşıldı.Şimdi elde arazi marazi onlarda kalmadı,satacak bir arazi de kalmadı yani.

Birde ben paranın şöyle 3-5 taksitte kısım kısım geleegini sanıyordum,megerse senin bahsettigin şekilde gelecekmiş para,bunu yeni ögrendim.Peki bu 375 nereye gitti acep,oyuncu yıllıgına gitmedigi kesin çünkü ödememe yapmamış Özbek.Geriye bonservis,banka kredisi ve bilmedigimiz bi gider kalemleri varsa onlar kalıyor.
 

melih1905

Altın Aslan
Administrator
Onursal Uye
Katılım
17 Haz 2012
Mesaj
20,498
Alınan Beğeni
1,393
Mustafa Cengiz 'in katıldığı programa bir süre baktım. Neden forvet transferi yapılamadığını tam söyleyemedi, lafı geveledi gibi geldi. En azından beceriksizlik dedi, bir de CL'den 0 puan alsak bile 55 m € geliyor dedi. Bu nasıl oluyor acaba ?? Bir yanlış hesaplama var. Hoca ile arasının çok iyi olduğunu söyledi. Samimiyetine inanıyorum devam etmeli herkes hata yapar daha ilk transfer dönemi , şöyle bir kaç senesini tamamlasın öyle değerlendiririz.
 

Emre Akkaya

Altın Aslan
Administrator
Onursal Uye
Katılım
22 Şub 2012
Mesaj
68,505
Alınan Beğeni
2,586
Mustafa Cengiz 'in katıldığı programa bir süre baktım. Neden forvet transferi yapılamadığını tam söyleyemedi, lafı geveledi gibi geldi. En azından beceriksizlik dedi, bir de CL'den 0 puan alsak bile 55 m € geliyor dedi. Bu nasıl oluyor acaba ?? Bir yanlış hesaplama var. Hoca ile arasının çok iyi olduğunu söyledi. Samimiyetine inanıyorum devam etmeli herkes hata yapar daha ilk transfer dönemi , şöyle bir kaç senesini tamamlasın öyle değerlendiririz.
Aynen öyle Melihcim,lafı geveledi.1-2 cümlede söylenecek şeyleri uzatıyor da uzatıyor,sonra konu dagılıyor bir işe yaramıyor,bayıyor.55 milyon euroyu bende anlıyamadım,bilmiyorum.

Devam etmeli deme geregi duyman bile ülkemizde ki futbol kafasının ne kadar yanlış oldugunu gösteriyor,halbuki daha geleli 6-7 ay olmuş,tabi ki devam etmeli,etmemeli kısmı akıldan geçmemeli yani.Biliyorsun Melih ben hemen daha 3-5 ayda veya 3-5 maçta başkan,hoca,topcu gönderenelre diyorum bu lafı;)Bence başkan 3 sene devam etmeli,zaten çok fazla başkanlık seçimi oldu bu aralar,çocuk oyuncagına döndü.Tabi biz yine eleştirimizi yaparız yeri geldiginde,gerekirse en sertinden:D
 

melih1905

Altın Aslan
Administrator
Onursal Uye
Katılım
17 Haz 2012
Mesaj
20,498
Alınan Beğeni
1,393
Aynen öyle Melihcim,lafı geveledi.1-2 cümlede söylenecek şeyleri uzatıyor da uzatıyor,sonra konu dagılıyor bir işe yaramıyor,bayıyor.55 milyon euroyu bende anlıyamadım,bilmiyorum.

Devam etmeli deme geregi duyman bile ülkemizde ki futbol kafasının ne kadar yanlış oldugunu gösteriyor,halbuki daha geleli 6-7 ay olmuş,tabi ki devam etmeli,etmemeli kısmı akıldan geçmemeli yani.Biliyorsun Melih ben hemen daha 3-5 ayda veya 3-5 maçta başkan,hoca,topcu gönderenelre diyorum bu lafı;)Bence başkan 3 sene devam etmeli,zaten çok fazla başkanlık seçimi oldu bu aralar,çocuk oyuncagına döndü.Tabi biz yine eleştirimizi yaparız yeri geldiginde,gerekirse en sertinden:D
Aynen , millet istifa falan istiyormuş o yüzden dedim bizim taraftar kadar sabırsız kitle görmedim, haklısın bunu söylemek bile durumu özetliyor.. Bu kafa yapısıyla sürekli kalıcı başarı gelmez...

Kendi başkanlık süresini doldurmalı. Sonra değerlendiririz , yeni başkan adaylarını dinleriz vs. doğrusu budur.. ;)
 

karna

Bronz Aslan
Katılım
8 Eki 2013
Mesaj
1,030
Alınan Beğeni
67
:(:(

Muhtemelen 3-5 sene içinde net borç 250-270 arası civarlardan 100 ler civarına inecektir,en olumsuz tablo da bile inecektir.Fakat normali,beklenen hem borcu sıfırlamaktı hem de misal 40-50 milyon dolara ilerde degerlenebilecek bi arazi almaktı.Birde Florya için de anlaşıldı.Şimdi elde arazi marazi onlarda kalmadı,satacak bir arazi de kalmadı yani.

Birde ben paranın şöyle 3-5 taksitte kısım kısım geleegini sanıyordum,megerse senin bahsettigin şekilde gelecekmiş para,bunu yeni ögrendim.Peki bu 375 nereye gitti acep,oyuncu yıllıgına gitmedigi kesin çünkü ödememe yapmamış Özbek.Geriye bonservis,banka kredisi ve bilmedigimiz bi gider kalemleri varsa onlar kalıyor.
Gelen 375 le banka borcu kapattık dediler ama bilmiyorum. Tahminim biraz banka borcu kapatıldı belki sermaye artışı için kullandılar. Ama sanki Dursunun beceksizliğiyle kaybedilmiş paraları Dursun kasa kolaylığı yaptım geri alıyorum dedi. Direk 375 den almadıysa bile giderken aldı ve biz borcun azaldığını göremedik. Zaten biz Rivayı Floryayı peşkeş çektik. Benim beklentim yok fazla. Ordan gelecek ekstra hiç hesaba katmamak gerek.
 

karna

Bronz Aslan
Katılım
8 Eki 2013
Mesaj
1,030
Alınan Beğeni
67
Dün başkanı dinledim. Gitsin demem, yeterli falan olduğundan değil. Ama Dursunu gördükten sonra şansı hak ediyor. Ama çok bariz hataları var çok tecrübesiz. Beğendiğim bazı yönleride var. Sonucu uzun vadede göreceğiz. Umarım hatalarından ders alır.
Dünkü röportajda beni en rahatsız eden kısım kulüpler yasası için zararlar yöneticilerden karşılanırsa özellikle anadoluda yönetici bulunmaz demesi. Zarara ortak olursa karada ortak olur gibi bir imada bulundu aslında bunu kastetmedi ama bu işin olmaması için söyledi gibi. Birde dedi oyuncu aldık sakatlandı hiç kabahatimiz yok nasıl karşılayalım dedi ki saçmalık. Senin gelirlerin atıyorum 50 milyon tutup 60 milyon harcıyorsan cepten ödeyeceksin oyuncu sakatlanır bu riskleri sen hesaplayacaksın niye başkan oluyorsun ki. Bide diyor biz iş adamları en kötü senaryoya göre hesap yaparız doğru şiddetle katılıyorum. Ama bütçeyi ona göre yapacaksın zarar edersende cepten ödeyeceksin işine gelmiyorsada çeker gidersin bu şartları kabul eden gelir. Kulüpler yasası çıkmalı yönetim sorumlu olmalı yetmez kim ibra ediyorsa(imza karşılığı ibra etmeli zarara ortak olmalı) ondanda para alınmalı. Bak bakalım o zaman Tarıklara Selçuklara o paralar verilir mi.
 

Emre Akkaya

Altın Aslan
Administrator
Onursal Uye
Katılım
22 Şub 2012
Mesaj
68,505
Alınan Beğeni
2,586
Dün başkanı dinledim. Gitsin demem, yeterli falan olduğundan değil. Ama Dursunu gördükten sonra şansı hak ediyor. Ama çok bariz hataları var çok tecrübesiz. Beğendiğim bazı yönleride var. Sonucu uzun vadede göreceğiz. Umarım hatalarından ders alır.
Dünkü röportajda beni en rahatsız eden kısım kulüpler yasası için zararlar yöneticilerden karşılanırsa özellikle anadoluda yönetici bulunmaz demesi. Zarara ortak olursa karada ortak olur gibi bir imada bulundu aslında bunu kastetmedi ama bu işin olmaması için söyledi gibi. Birde dedi oyuncu aldık sakatlandı hiç kabahatimiz yok nasıl karşılayalım dedi ki saçmalık. Senin gelirlerin atıyorum 50 milyon tutup 60 milyon harcıyorsan cepten ödeyeceksin oyuncu sakatlanır bu riskleri sen hesaplayacaksın niye başkan oluyorsun ki. Bide diyor biz iş adamları en kötü senaryoya göre hesap yaparız doğru şiddetle katılıyorum. Ama bütçeyi ona göre yapacaksın zarar edersende cepten ödeyeceksin işine gelmiyorsada çeker gidersin bu şartları kabul eden gelir. Kulüpler yasası çıkmalı yönetim sorumlu olmalı yetmez kim ibra ediyorsa(imza karşılığı ibra etmeli zarara ortak olmalı) ondanda para alınmalı. Bak bakalım o zaman Tarıklara Selçuklara o paralar verilir mi.
Karna abim neden kara ortak olacaklarmış ki,zaten isminin reklamının aga babasını yapıyorsun,ülkemizde futbol çok popüler,en salak,en beceriksiz başkan,yönetici bile bu reklam sayesinde zaten maddi,manevi hayal bile edilemiyecek kazanımlar elde ediyor.Bu yetmiyor birde kara ortak ha,çok zeki:)Valla benim de en ayar oldugum kısım buydu,sana katılıyorum,önce ki sayfada ben de yazdım,eleştirdim.Bunlar istiyor ki ohh bu başkanlıgın nimetlerinden maddi,manevi günlük hayatta faydalanalım ama iş zarar kısmına gelince hesap sorulmadan gidelim.Ne güzel iş ya...

Ayrıca ibra edenlerde zarara ortak olmalı demişssin ya bu da çok dogru bir düşünce,madem başkan,yönetici grubu zarar vermesine ragmen yaptıklarını onaylıyorum diyorsun,ibra ediyorsun,e memnunsan o zaman zarara da ortak olacaksın:)
 

Emre Akkaya

Altın Aslan
Administrator
Onursal Uye
Katılım
22 Şub 2012
Mesaj
68,505
Alınan Beğeni
2,586
https://skor.sozcu.com.tr/2018/09/12/duygun-yarsuvat-yeni-bir-secim-yapmak-istemiyoruz-ama-778765/


Ada satışı mı ne tam bilmiyorum onunla ilgili bi genel kurul kararı alınmış.Yarsuvat da diyor ki bu genel kurul kararını iptal etmezseniz istemedigimiz şeyleri yapmak zorunda kalabiliriz demiş.Birde çogul konuşmuş,artık onların kimler olabilecegini,yaş aralıklarını v.b. tahmin edebiliyorsunuzdur.Koca kulubü oyuncak ettiler ya,her sene sizin keyfiniz için seçim mi olur kardeşim,dalga mı geçiyorsunuz!Bi kurtulamadık gitti şunlardan...
 

Emre Akkaya

Altın Aslan
Administrator
Onursal Uye
Katılım
22 Şub 2012
Mesaj
68,505
Alınan Beğeni
2,586
Ben bi twitter adresinden aldım bunu,orada SARI-KIRMIZI diye paylaşılmış.Bilmiyorum neresi:dn

Çok güzel degil mi,hem sarı kırmızı oluşturması hem de doga güzelligi olarak iyiler.Direkt masa üstü arka planı olarak ayarladım:)Her mevsim de masaüstü resmini degiştiririm:)
 

gsemir

Administrator
Site Yetkilisi
Administrator
Katılım
6 Mar 2018
Mesaj
3,780
Alınan Beğeni
1,546
Ben bi twitter adresinden aldım bunu,orada SARI-KIRMIZI diye paylaşılmış.Bilmiyorum neresi:dn

Çok güzel degil mi,hem sarı kırmızı oluşturması hem de doga güzelligi olarak iyiler.Direkt masa üstü arka planı olarak ayarladım:)Her mevsim de masaüstü resmini degiştiririm:)
evet güzel resim ama yazın bitmesi üzücü )

denize girmek icin bi 7-8 ay beklicez.
 

Emre Akkaya

Altın Aslan
Administrator
Onursal Uye
Katılım
22 Şub 2012
Mesaj
68,505
Alınan Beğeni
2,586
evet güzel resim ama yazın bitmesi üzücü )

denize girmek icin bi 7-8 ay beklicez.
:):)

Deniz,havuz,tatil v.b. şeyler açısından bi güzelligi var tabi yazın.Ama çok sıcak oldugundan pek aram yok yazla:)Bende kış ayını seviyorum,kar yagdıgında dışarıda dolaşması,yagan karı izlemesi çok güzel oluyor.
 

gsemir

Administrator
Site Yetkilisi
Administrator
Katılım
6 Mar 2018
Mesaj
3,780
Alınan Beğeni
1,546
:):)

Deniz,havuz,tatil v.b. şeyler açısından bi güzelligi var tabi yazın.Ama çok sıcak oldugundan pek aram yok yazla:)Bende kış ayını seviyorum,kar yagdıgında dışarıda dolaşması,yagan karı izlemesi çok güzel oluyor.
sıcak olacak ki denize gitmesi zevkli olacak )

aynen kışın tadı kar ile çıkıyor. geçen seneki kış gibi olmaz umarım, söyle 2 haftada bir dolu dolu yağsa ne güzel olurdu, gercekten kar yagısının tadı bir başka.
 

Emre Akkaya

Altın Aslan
Administrator
Onursal Uye
Katılım
22 Şub 2012
Mesaj
68,505
Alınan Beğeni
2,586
[B]Peşindeyiz[/B]‏ @[B]PesindeyizApp[/B] 3 sa.3 saat önce
Daha fazla
Engelsiz Aslanlar 150 bin TL'lik masraf ve 1000 Euro'luk katılım parasının Galatasaray yönetiminin tasarruf tedbirleri kapsamında ödenmemesi sebebiyle Avrupa kupalarına katılamadı. Dünya Şampiyonu takımın yerine ülkemizi temsilen Avrupa'ya, Karabükspor gidiyor.


 

melih1905

Altın Aslan
Administrator
Onursal Uye
Katılım
17 Haz 2012
Mesaj
20,498
Alınan Beğeni
1,393