GSFans 2019 Yaz Transfer Nöbeti

Durum
Özür dileriz,Bu konu cevaplara kapatılmıştır.

Arnavut

Platin Aslan
Katılım
28 Ağu 2010
Mesaj
7,956
Alınan Beğeni
641
milletin çoğu asgari ücret alıyor açlık sınırırnın altında yaşıyor avrupalıdan yedi kat az kazanıyor ailesini zor geçindiriyor takım elbise parasına forma almıyor diye kızmaya kimsenin hakkı yok. :pat:no
Futbolu ekonomi etkiliyorsa bile ekonomi tek başina bi sebeb degil.5 yıl önce ekonomi iyi deniyordu ama bizim kulübümüzü olumlu etkilemiyordu.baktıgın zaman kutu ekonomiye rağmen insanlar başka şeylere para harcayabiliyor ve başka şeylerden vaaggecmiyor.dunyadan zaten futbol takımlarını ayakta tutan zenginler degil fakirlerdir.zenginler kulüplerini yönetiyor.bizim durumumuzu sadece ekonomiye bağlasak bence doğru tespitte bulunmayız.ekonomi bi etkendir ama daha önemli etkenler de vardır.25-30 mil taraftardan bahsediyoruz.bi paket sigara olmuş 20 tl bizim en ucuz kombine fiyatları da sanırım 1000 tl idi. Yani 1 ay paket sigarasıyla gs 17 super lig macını en az 3 şampiyonlar ligi macını ve bi sürü kupa macını izleyebiliyorsun.ve emin ol kulübe bu katkıları su anda sağlayan da büyük bi kısmı ekonomik durumu kutu olandir.bir sene boyunca tam bir sene boyunca 25-30 mil taraftardan ortalama ortalama 10 tl harcansa 250-300 mil yapar.
 

Senrey26

Well-known member
Katılım
15 May 2019
Mesaj
411
Alınan Beğeni
202
falcao konusunda ailesi fransada kalalım demiş fransız basınına göre bu saatten sonra olmazsa madara oluruz, alan modeste transfer fiyaskolarından sonra klasik olacak bu gidişle neyseki kadromuz Türkiyedeki kupalara yeter durumda ama avrupa maçlarında alay konusu olacağız bu gidişle.:dvr
 

Arnavut

Platin Aslan
Katılım
28 Ağu 2010
Mesaj
7,956
Alınan Beğeni
641
Yeni gelen transferimiz seri şu an kadar oynadığı oyunla açıkcası pek bişey göstermedi çok sıradan boş bir oyuncu izlenimini verdi.inş gösterebileceği başka şeyler vardır da yanılıyorum.ama bir fernando asla Ve asla şu an kadar degil.
 

kader

Dişi Aslan
Onursal Uye
Katılım
23 Eki 2009
Mesaj
689
Alınan Beğeni
136
Yeni gelen transferimiz seri şu an kadar oynadığı oyunla açıkcası pek bişey göstermedi çok sıradan boş bir oyuncu izlenimini verdi.inş gösterebileceği başka şeyler vardır da yanılıyorum.ama bir fernando asla Ve asla şu an kadar degil.
Falcao bize zarar yazar takımın orta sahası defansı dökülüyor. Acil 6 numara acil 8 numara bir de stoper lazım yoksa şampiyonlar liginde bir şey beklemeyin


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Katılım
28 Ağu 2013
Mesaj
3,609
Alınan Beğeni
111
Yazdan beri yazıyorum. Fernando nun satılması skandaldır. Yerine alınan yada orta sahaya alınan seri bizim takımda oynayacak adam değildir. 170 cm lik cılız bir oyuncu. Piyasa değeri filan da hikaye. Alacak olsa çıkardı. Resmen rezil transfer. 2 stoper, 2 orta saha 1 de forvet lazım. Lig için belki idare ederiz ama şampiyonlar liginde bizi kevgir ederler.
 

ismail39

Altın Aslan
Onursal Uye
Katılım
21 Eki 2009
Mesaj
19,298
Alınan Beğeni
1,309
Orta saha günümüz futbolunda çok çok önemli. Hem savunma hem de hücumda belirleyici konuma sahip.
Prekazi ve Emre'ye ceza yazmam gerekir. Ortasahaya ve forvete adam almadılar. Önemli olduğunu biliyorsunuz, neden almıyorsunuz?Size sarı kart göstereceğim(ŞAKA).
Falco için çok değişik haberler geliyor. hangisinin doğru olduğunu şaşırdım.
 

Arnavut

Platin Aslan
Katılım
28 Ağu 2010
Mesaj
7,956
Alınan Beğeni
641
Prekazi ve Emre'ye ceza yazmam gerekir. Ortasahaya ve forvete adam almadılar. Önemli olduğunu biliyorsunuz, neden almıyorsunuz?Size sarı kart göstereceğim(ŞAKA).
Falco için çok değişik haberler geliyor. hangisinin doğru olduğunu şaşırdım.
Abi ben falcao gelecegini düşünüyorum ama bizim şu anda asıl problemimiz orta saha acaba fernando yerine adam alabilecekmiyiz?monako forvet almadan falcaoyu bırakmıyor biz fernando yerine adam almadan gitmesine izin verdik.
 

ismail39

Altın Aslan
Onursal Uye
Katılım
21 Eki 2009
Mesaj
19,298
Alınan Beğeni
1,309
0
Abi ben falcao gelecegini düşünüyorum ama bizim şu anda asıl problemimiz orta saha acaba fernando yerine adam alabilecekmiyiz?monako forvet almadan falcaoyu bırakmıyor biz fernando yerine adam almadan gitmesine izin verdik.
Canım kardeşim iyi düşünüyorsun. Ben iddaa etmesini sevmem ama insanın beli tutmazsa ayakları, kolları ve kafasının başarısı % 75 düşer. Onun için önce belimizi sonra da 2 tane forvet almamız gerekiyor.Bir stoper alınırsa da iyi olur. Yalnız eldeki satılması gerekenleri satamadık veya gönderemedik. Sıkıntı buradan kaynaklandığını sanıyorum...
 

ismail39

Altın Aslan
Onursal Uye
Katılım
21 Eki 2009
Mesaj
19,298
Alınan Beğeni
1,309
Verelim Monaco ya bizim Diagneyi

Gesendet von meinem Redmi 5 Plus mit Tapatalk
Elalem bizim gibi şapşal mı? problemli adamı alsın? DİAGNE çok iyi biri olsaydı Avrupa kapmaz mıydı? Avrupa beğenmediği için Türkiye'ye geldi. Biz de adam yokluğunda kazığın en büyüğünü yedik..
 

Arnavut

Platin Aslan
Katılım
28 Ağu 2010
Mesaj
7,956
Alınan Beğeni
641
0
Canım kardeşim iyi düşünüyorsun. Ben iddaa etmesini sevmem ama insanın beli tutmazsa ayakları, kolları ve kafasının başarısı % 75 düşer. Onun için önce belimizi sonra da 2 tane forvet almamız gerekiyor.Bir stoper alınırsa da iyi olur. Yalnız eldeki satılması gerekenleri satamadık veya gönderemedik. Sıkıntı buradan kaynaklandığını sanıyorum...
Çok Doğru söylüyorsun abi dunyada son zamanlarda en çok para ödenen oyuncular forvetler ve orta sahalar.bizim başarılı dönemlerimizde hep iyi orta sahalara sahip olduk.inş iyi bir orta saha alırız dediğin gibi ve forvetleri.
 

Blade1

Demir Aslan
Katılım
9 Eyl 2017
Mesaj
504
Alınan Beğeni
148
Sagol Arnavut kardesim.

Sneijder futbolu birakti.

Az önce asporda Sneijder klibi vardi.

Attigi mükemmel golleri gösterdiler.

Ama nedense fenere attigi golleri göstermediler.

Gesendet von meinem Redmi 5 Plus mit Tapatalk
 

ismail39

Altın Aslan
Onursal Uye
Katılım
21 Eki 2009
Mesaj
19,298
Alınan Beğeni
1,309
Allah'ın selamı üzerinize olsun. Sağlığınız yerinde dursun.Bayramda kimseler siteye uğramaya zamanı bulamıyor.. Belkide transfer yapılmadı diye tavır koyuyorlar. Burası bizim yuvamız. İmama kızıpta camiye gitmemek olmaz. Galatasaray sevgisi her zaman ağır basar.. Ne mutlu CİM BOM lu olana..
 
Durum
Özür dileriz,Bu konu cevaplara kapatılmıştır.