Aslantepe Türk Telekom Arena 2 Aralık fotoğrafları

Durum
Özür dileriz,Bu konu cevaplara kapatılmıştır.

kayık

Platin Aslan
Katılım
26 Ara 2009
Mesaj
1,496
Alınan Beğeni
24
#42
Şu emektar dönüş köprüsü var ya, stadın yanındaki aslında hiç bir işe yaramayan bir köprü. Yanlışlıkla Edirne yönüne girenlerin geri dönmesine bir de fotoğraf çekmeye yarıyor. Yanyollar ve yeni dönüş yapıldığına göre o köprüyü kaldırıp stadın önünü açmak lazım.
 

Murat Demir

Altın Aslan
Onursal Uye
Katılım
26 Eyl 2009
Mesaj
25,067
Alınan Beğeni
33
#43
Ahmet abi; galiba stadlarda kullanılan şu ultraviyole ışıkların maliyeti 450 bin avro kadarmış. Geçen gün nerede okudum hatırlamıyorum ama fiyat aklımda kalmış.

Bizim mutlaka kullanmamız lazım bu düzeneği. Yoksa çok uğraştırır bizi zemin.
 

sultangazi

Guest
S
#44
slm arkadaşlar size bir bilgi vereyim cemal özgörkey blomberge dediki bu statımızın dış cephesinin yanlış yapıldıgını yönetimde bu statın dekarasyonuyla ilgili toplantı yapılırken 2 kattan otoparka kadar
kaplama ve boyama olsun denilmiş yani bu süper kolonlar veya şuan boyanmamış sadece traşlanmış yerlerin hepsinin dış cehesi olsun denilmiş fakat toki maliyet artar ve adnan başkan da siz yapabildiginizi yapın demiş ama bugün adnan başkanında icine sinmemiş b u dış cephe oda talimat vermiş ama tabi yetişmeyeceginden yeni sezonda kulüp kendi cephinden verip bazı yerleri yaptıracakmış bilginize
ama arkadaşlar bende bu dış cepheyi hic begenmedim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Murat Demir

Altın Aslan
Onursal Uye
Katılım
26 Eyl 2009
Mesaj
25,067
Alınan Beğeni
33
#45
Şu emektar dönüş köprüsü var ya, stadın yanındaki aslında hiç bir işe yaramayan bir köprü. Yanlışlıkla Edirne yönüne girenlerin geri dönmesine bir de fotoğraf çekmeye yarıyor. Yanyollar ve yeni dönüş yapıldığına göre o köprüyü kaldırıp stadın önünü açmak lazım.
İleriki zamanlarda kaldırılacağı konuşuluyordu abi. tabi ne derece doğrudur bilemiyorum.
 
Katılım
5 May 2009
Mesaj
10,470
Alınan Beğeni
42
#46
Şu emektar dönüş köprüsü var ya, stadın yanındaki aslında hiç bir işe yaramayan bir köprü. Yanlışlıkla Edirne yönüne girenlerin geri dönmesine bir de fotoğraf çekmeye yarıyor. Yanyollar ve yeni dönüş yapıldığına göre o köprüyü kaldırıp stadın önünü açmak lazım.
Aman diyeyim Ahmet abi.
Ben o viyadük olmasa zaten her sabah her akşam yaşadığım trafik işkencisinin süresini uzatırım..
Sabah işe gelirken köprüden geçip oraya kadar gelip ordan dönüş yapıp sanayi mahallesi-seyrantepeye giriş yapıyorum.
Yoksa köprü çıkışında beşiktaş-levent istikameti, sabancı-iş kuleleri arasından tekrar sarıyer istikameti yapmak zorunda kalırım..Orası sabahları kilit :D
 

kayık

Platin Aslan
Katılım
26 Ara 2009
Mesaj
1,496
Alınan Beğeni
24
#47
Ahmet abi; galiba stadlarda kullanılan şu ultraviyole ışıkların maliyeti 450 bin avro kadarmış. Geçen gün nerede okudum hatırlamıyorum ama fiyat aklımda kalmış.

Bizim mutlaka kullanmamız lazım bu düzeneği. Yoksa çok uğraştırır bizi zemin.
Göreceğiz ilk yılın sonunda. Mayıs ayında belli olur.
 
Katılım
5 May 2009
Mesaj
10,470
Alınan Beğeni
42
#48
slm arkadaşlar size bir bilgi vereyim cemal özgörkey blomberge dediki bu statımızın dış cephesinin yanlış yapıldıgını yönetimde bu statın dekarasyonuyla ilgili toplantı yapılırken 2 kattan otoparka kadar
kaplama ve boyama olsun denilmiş yani bu süper kolonlar veya şuan boyanmamış sadece traşlanmış yerlerin hepsinin dış cehesi olsun denilmiş fakat toki maliyet artar ve adnan başkan da siz yapabildiginizi yapın demiş ama bugün adnan başkanında icine sinmemiş b u dış cephe oda talimat vermiş ama tabi yetişmeyeceginden yeni sezonda kulüp kendi cephinden verip bazı yerleri yaptıracakmış bilginize
ama arkadaşlar bende bu dış cepheyi hic begenmedim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stadın dış cephesinin neresi yanlış yapılmış...?
Zaten aracalık ettiğin bilgi/açıklama yanlış yapılmaya değil, yapılanı beğenmemeye ithaf edilen bir metin..
 

Adnan BAKAR

Altın Aslan
Administrator
Katılım
18 Nis 2009
Mesaj
12,636
Alınan Beğeni
45
#49
Aman diyeyim Ahmet abi.
Ben o viyadük olmasa zaten her sabah her akşam yaşadığım trafik işkencisinin süresini uzatırım..
Sabah işe gelirken köprüden geçip oraya kadar gelip ordan dönüş yapıp sanayi mahallesi-seyrantepeye giriş yapıyorum.
Yoksa köprü çıkışında beşiktaş-levent istikameti, sabancı-iş kuleleri arasından tekrar sarıyer istikameti yapmak zorunda kalırım..Orası sabahları kilit :D
Şimdi bir işlevi daha var temden köprü yönünden gelip metro otoporakını kullanmak isteyenler bu viyadüğe çıkıp metro otoprakına girecek.
 

Samet Çağman

Altın Aslan
Administrator
Katılım
18 Şub 2010
Mesaj
74,354
Alınan Beğeni
96
#50
Ahmet abi; galiba stadlarda kullanılan şu ultraviyole ışıkların maliyeti 450 bin avro kadarmış. Geçen gün nerede okudum hatırlamıyorum ama fiyat aklımda kalmış.

Bizim mutlaka kullanmamız lazım bu düzeneği. Yoksa çok uğraştırır bizi zemin.
kayserı stadı galıba gecenn haberı vardı:dn
 

kayık

Platin Aslan
Katılım
26 Ara 2009
Mesaj
1,496
Alınan Beğeni
24
#51
Aman diyeyim Ahmet abi.
Ben o viyadük olmasa zaten her sabah her akşam yaşadığım trafik işkencisinin süresini uzatırım..
Sabah işe gelirken köprüden geçip oraya kadar gelip ordan dönüş yapıp sanayi mahallesi-seyrantepeye giriş yapıyorum.
Yoksa köprü çıkışında beşiktaş-levent istikameti, sabancı-iş kuleleri arasından tekrar sarıyer istikameti yapmak zorunda kalırım..Orası sabahları kilit :D
Biraz ileriden döneceksin artık, üstten değil alttan. :D
 
Katılım
5 May 2009
Mesaj
10,470
Alınan Beğeni
42
#52
Biraz ileriden döneceksin artık, üstten değil alttan. :D
o da iyi değil..Viyadükten döner dönmez, yığılma var zaten..Hele bir de metro otoparkının da ordan çıkışı devreye girerse orası da epey kilitlenecek.
Daha ilerden dönmek demek, o kuyruğa çok daha geriden girmek demek olur.
Kalsın kalsın o viyadük..
Zaten maça giremeyenler, bileti olmayanlar, köfteciler, atkı-şapkacılar kullanır orayı :D
 

Adnan BAKAR

Altın Aslan
Administrator
Katılım
18 Nis 2009
Mesaj
12,636
Alınan Beğeni
45
#54
Evet doğru, gördüm ordaki girişi.
Ordan direk anadolu yakası istikametine de çıkış var sanırım..
Girişi gördüm çıkışda vardır mutlaka.Seyrantepeden çıkmaya kalksa köprüye kadar bir sürü trafiğe girmek zorunda kalır araçlar.

Kaldıki şu anda bile seyrantepeden büyükdere caddesine bağlanmak çok karmaşık.Akşamları sanayi tarfında trafik felç oluyor.
 

ati58

Altın Aslan
Katılım
2 Kas 2009
Mesaj
2,552
Alınan Beğeni
9
#56
Şu emektar dönüş köprüsü var ya, stadın yanındaki aslında hiç bir işe yaramayan bir köprü. Yanlışlıkla Edirne yönüne girenlerin geri dönmesine bir de fotoğraf çekmeye yarıyor. Yanyollar ve yeni dönüş yapıldığına göre o köprüyü kaldırıp stadın önünü açmak lazım.
aslında işe yaramış.renkdaş
ama stad biitiğine göre yıkalım gitsin
nasılsa fotoya ihtiyaç kalmayacak :st
 
Katılım
16 Nis 2009
Mesaj
33,598
Alınan Beğeni
36
#58
Girişi gördüm çıkışda vardır mutlaka.Seyrantepeden çıkmaya kalksa köprüye kadar bir sürü trafiğe girmek zorunda kalır araçlar.

Kaldıki şu anda bile seyrantepeden büyükdere caddesine bağlanmak çok karmaşık.Akşamları sanayi tarfında trafik felç oluyor.
öyle bir anlatıyorsunuz ki bursa dan gelmek daha kolay anasını satayım :)))
 

TolqA

Gümüş Aslan
Katılım
7 Mar 2010
Mesaj
3,969
Alınan Beğeni
8
#59
varyap ve uzunlar 3 aralık fotolarını yayınlamışlar...
 
Durum
Özür dileriz,Bu konu cevaplara kapatılmıştır.