Aslantepe Türk Telekom Arena 2 Aralık fotoğrafları

Durum
Özür dileriz,Bu konu cevaplara kapatılmıştır.

KAFKAS42

Altın Aslan
Katılım
23 Eki 2009
Mesaj
5,086
Alınan Beğeni
43
Website
www.galatasaray.com
#21
10 aralık değil ama,15 aralıkta Sayın Başbakanın katılımıyla açılış olacaksa,en azından stadın içini bitirirler diyorum
Abi 15 ocak..


....Stat açılış tarihinin kesinleşmesi için, bu stadın başlangıcından bugüne kadar projeye sahip çıkan sayın Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın zamanının uygunluğunu beklediklerini kaydeden Polat, ''Bu hafta kendisi bize cevap verecek. Bizim arzumuz sayın başbakanın bize gün vermesiydi, o güne adapte edebilirdik. 15 Ocak için her şeyimiz hazır'' diye konuştu....
 

huge71

Bronz Aslan
Katılım
23 Eki 2009
Mesaj
83
Alınan Beğeni
0
#23
Arkadaslar belki burasi yeri degil, belki daha oncede paylasilmistir ama yaklasik 2 hafta once burada Hollanda'da gazetelerde okudugum bilgiyi aktarmak istiyorum.
15 Ocakta Galatasaray Ajax ile bir acilis maci yapacak TTArena'da. Sozlesmeler imzalanmis ve Galatasaray spor klubude sozlesmeyi fax yolu ile Ajax klubune iletmis. Ajax zaten 15 ocak civarlarinda Turkiye'da devre arasi hazirliklarinda bulunacakmis.
 

Adnan BAKAR

Altın Aslan
Administrator
Katılım
18 Nis 2009
Mesaj
12,633
Alınan Beğeni
41
#24
Arkadaslar belki burasi yeri degil, belki daha oncede paylasilmistir ama yaklasik 2 hafta once burada Hollanda'da gazetelerde okudugum bilgiyi aktarmak istiyorum.
15 Ocakta Galatasaray Ajax ile bir acilis maci yapacak TTArena'da. Sozlesmeler imzalanmis ve Galatasaray spor klubude sozlesmeyi fax yolu ile Ajax klubune iletmis. Ajax zaten 15 ocak civarlarinda Turkiye'da devre arasi hazirliklarinda bulunacakmis.
Evet o haberin başlığı burası değil,doğru başlıkta bu haber var.

http://www.gsfans.org/turk-telekom-...ikleri/138-tt-arena-acilisa-kim-gelsin-8.html
 
Katılım
16 Nis 2009
Mesaj
33,598
Alınan Beğeni
36
#26
Arkadaslar belki burasi yeri degil, belki daha oncede paylasilmistir ama yaklasik 2 hafta once burada Hollanda'da gazetelerde okudugum bilgiyi aktarmak istiyorum.
15 Ocakta Galatasaray Ajax ile bir acilis maci yapacak TTArena'da. Sozlesmeler imzalanmis ve Galatasaray spor klubude sozlesmeyi fax yolu ile Ajax klubune iletmis. Ajax zaten 15 ocak civarlarinda Turkiye'da devre arasi hazirliklarinda bulunacakmis.
evet buradaki basına da yansımıştı bu haber. ne diyelim kısmet barcelona falan beklerken takımın haline göre buna da şükür..
 
Katılım
24 Mar 2010
Mesaj
16
Alınan Beğeni
0
#29
fotoğfarlar için teşekkürler.. Bu arada facebook Türk Telekom Arena grubunnda wowturkey.com dan alıntı içerden ve dışarıdan fotoğraflar var siteye eklerseniz görmeyen arkadaşlarda göre bilir.
 

ati58

Altın Aslan
Katılım
2 Kas 2009
Mesaj
2,552
Alınan Beğeni
9
#30
sanırım bunlardan bahsediyosunuz
birini zaten Bircan Bey paylaşmıştı







D blok hemen hemen bitmiş görünüyor
-kaynak vov,face ve aslantepe.biz-
 

@till@

Altın Aslan
Katılım
25 Ara 2009
Mesaj
7,649
Alınan Beğeni
18
#32
Kayık arkadaşıma fotolar için teşekkürler ellerine sağlık 6. foto tek kelime mükenmel :eek:k
 

uAozgur35

Gümüş Aslan
Katılım
26 Eki 2009
Mesaj
1,963
Alınan Beğeni
13
#33
sanırım bunlardan bahsediyosunuz
birini zaten Bircan Bey paylaşmıştı







D blok hemen hemen bitmiş görünüyor
-kaynak vov,face ve aslantepe.biz-

arkadaşlar 6. fotoda prekastların birleşim yerlerine daha önce takılmayan koltuklar takılıyor sanırım e blok sağ tarafta misafir trbünün hemen yanı doğru mudur ?
 

kayık

Platin Aslan
Katılım
26 Ara 2009
Mesaj
1,496
Alınan Beğeni
24
#35
Stada geliş gidiş şu şekilde.

Sarı stada geliş. Görüldüğü gibi Edirne yönünden gelen karşı yoldan geliyoır, Levent sapağından geri dönüp, stad tarafına geçiyor, stadın arkasından B blok'un arkasına inip otoparklara ulaşıyor.

Kırmızı staddan çıkış. Tünelden çıkıyor bir de B bloğun arkasından (sarının stada girdiği yer), Edirne yönüne gidiyor. 3 yol var, ya mahellenin arasına girip oradan cendere yoluna inebilir, ya düz gidip viyadükten geçerek okmeydanı sapağına çıkar ya da TEM'in altından dönüp yolun karşısına Levent yönüne gider.

2. resimde mahalle arasına giren yol görünüyor. Dün o yolun girişini düzeltiyordu makina.



 

Adnan BAKAR

Altın Aslan
Administrator
Katılım
18 Nis 2009
Mesaj
12,633
Alınan Beğeni
41
#36
Arabayla gelmeyi düşünenler için güzel bilgiler teşekkürler abi.




Bu arada istanulda hava günlük güneşlik ama bizim stad güneş almıyor daha doğrusu çimler güneş almıyor.
 
Durum
Özür dileriz,Bu konu cevaplara kapatılmıştır.