25 Ocak 2010'da Yayınlanan Fotoğraflar

  • Konuyu açan Taner Okutan
  • Açılış Tarihi
Durum
Özür dileriz,Bu konu cevaplara kapatılmıştır.

kobi1905

Altın Aslan
Katılım
18 Eki 2009
Mesaj
2,560
Alınan Beğeni
13
Ynt: 25 Ocak 2010'da Yayınlanan Fotoğraflar

[quote author=b4ileys link=topic=2672.msg194728#msg194728 date=1264604907]
orası misafir tribünü olacağı için sanmıyorum...
[/quote]

Nasıl yanı ksuruma bakmayında ben anlamadım sahanın dıbıne kadar mısafır taraftarlat oturulabılcekmı kotu olur yha yukarı katta ootursunlar :(:( kendı stadlarında bıle bulamadıkları rahatlığı bızım stadda bulucaklar eğer ole olursa :böö :zopa
 

otto28

Bronz Aslan
Katılım
26 Eki 2009
Mesaj
122
Alınan Beğeni
0
Ynt: 25 Ocak 2010'da Yayınlanan Fotoğraflar

inşallah olmaz orası misafir tribünü çok büyük saflık olur gecekondu stadında bizlere 2. katta yer veriliyor her sene
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesaj
2,275
Alınan Beğeni
17
Website
www.edirneodak.net
Ynt: 25 Ocak 2010'da Yayınlanan Fotoğraflar

ben hep merak etmişimdir.. Bu misafir tribün kısmında alt katada taraftar alınacakmı yoksa deplasman izleyicileri üsttemi olacak. Arada iki kat loca var çünkü
 

İsmail ŞEN

Altın Aslan
Onursal Uye
Katılım
30 Eyl 2009
Mesaj
21,185
Alınan Beğeni
26
Website
sporismo.blogspot.com
Ynt: 25 Ocak 2010'da Yayınlanan Fotoğraflar

[quote author=bUrAq22 link=topic=2672.msg195187#msg195187 date=1264670094]
ben hep merak etmişimdir.. Bu misafir tribün kısmında alt katada taraftar alınacakmı yoksa deplasman izleyicileri üsttemi olacak. Arada iki kat loca var çünkü
[/quote]

Misafir tribünü altkat - üstkat olduğu gibi rakip taraftarın.

 
Katılım
22 Eki 2009
Mesaj
83
Alınan Beğeni
0
Ynt: 25 Ocak 2010'da Yayınlanan Fotoğraflar

biri bana yardımcı olursa çok sevineceğim renktaşlarım galatasaray org da başkanımızın açıklamaları var orada bir cümle dikkatimi çekti gs mizin 6000 kişilik bir basketbol salonuna ihtiyacı var ve bunu açık ve kapalı havuzlarımızın bulunduğu alana yapmak istiyoruz demiş :alala :alala bizim stadımızın yanında zaten spor salonu olmayacakmıydı açıkcası ben bir spor salonu yapılacağını okumuştum ama yanılıyormuyum karar veremedim :alala :alala :alala :alala
 

kobi1905

Altın Aslan
Katılım
18 Eki 2009
Mesaj
2,560
Alınan Beğeni
13
Ynt: 25 Ocak 2010'da Yayınlanan Fotoğraflar

[quote author=gsadigegs link=topic=2672.msg196119#msg196119 date=1264765676]
biri bana yardımcı olursa çok sevineceğim renktaşlarım galatasaray org da başkanımızın açıklamaları var orada bir cümle dikkatimi çekti gs mizin 6000 kişilik bir basketbol salonuna ihtiyacı var ve bunu açık ve kapalı havuzlarımızın bulunduğu alana yapmak istiyoruz demiş :alala :alala bizim stadımızın yanında zaten spor salonu olmayacakmıydı açıkcası ben bir spor salonu yapılacağını okumuştum ama yanılıyormuyum karar veremedim :alala :alala :alala :alala
[/quote]

bende öyle bılyıorum o ormanlık tarafa doru ufak bı spor kompleksı olucak dıede bılıyodum :alala yuzme havuzlu basketbol salonlu felan dıe :alala
 

TOM

Guest
T
Ynt: 25 Ocak 2010'da Yayınlanan Fotoğraflar

[quote author=Emre Yersiz link=topic=2672.msg194740#msg194740 date=1264605520]
Hayır olmayacak birde yazılarımızı lütfen küçük harfle yazalım. :wink
[/quote]
emre eminmisin orda koltuk olmayacağından :alala
 

İsmail ŞEN

Altın Aslan
Onursal Uye
Katılım
30 Eyl 2009
Mesaj
21,185
Alınan Beğeni
26
Website
sporismo.blogspot.com
Ynt: 25 Ocak 2010'da Yayınlanan Fotoğraflar

[quote author=TOM link=topic=2672.msg196168#msg196168 date=1264769537]
emre eminmisin orda koltuk olmayacağından :alala
[/quote]

Yine mi buraya geldik yahu... :sirit
Son kez anlatayım. :ok
O fotoğrafta ok'un tam ucunun gösterdiği yerde koltuk olmayacak. Oranın önünde yaklaşık 1 metrelik duvar olacak. Orası en alt dolaşım alanı. Oranın üstünde görülen 2 basamakta ise koltuk olacak.

:tmm
 

TOM

Guest
T
Ynt: 25 Ocak 2010'da Yayınlanan Fotoğraflar

[quote author=İsmail ŞEN link=topic=2672.msg196379#msg196379 date=1264779736]
Yine mi buraya geldik yahu... :sirit
Son kez anlatayım. :ok
O fotoğrafta ok'un tam ucunun gösterdiği yerde koltuk olmayacak. Oranın önünde yaklaşık 1 metrelik duvar olacak. Orası en alt dolaşım alanı. Oranın üstünde görülen 2 basamakta ise koltuk olacak.

:tmm
[/quote]
pardon ben o üstteki 2 basamakta boş olucak dedi sandım yoksa oranın boş olacağını biliodum :hımm
 

lothlorien53

Guest
L
Ynt: 25 Ocak 2010'da Yayınlanan Fotoğraflar

korner direklerinin orada genelde basın mensupları duruyo fotoğrafçılar yani ;)
 

Erdal.T

Bronz Aslan
Katılım
1 May 2009
Mesaj
87
Alınan Beğeni
0
Ynt: 25 Ocak 2010'da Yayınlanan Fotoğraflar

sen git stadın en güzel köşesinirakip akımın taraftarına ver.olacak iş değil.bunun düzeltilmesi gerekiyor bence.o köşenin kıpkırmızı olması gerkiyor tam da kamera çekiminin görüneceği kısım orasıyken sen git rakip taraftara ver.ver üst kattan bir köşe olsun bitsin
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesaj
9,175
Alınan Beğeni
22
Ynt: 25 Ocak 2010'da Yayınlanan Fotoğraflar

rakip taraftar tribünü konusuna cvp vermek istiyorum tmm belki arkadaşların çoğu haklı olabilir neden o tribünde giriş bölümü yok ve orası rakiplere veriliyor diye ama birde şu açıdan bakın rakiplerimizin çoğunda olmasa da bazıları için söylüyorum mesela bir olay çıktı, allah korusun bir futbolcumuz sakatlandı veya bizlerden biri ani bir rahatsızlığı oldu sahaya ambulans itfaiye vesaire giriş yaptı diyelim o araçların staddan çıkarken rakip taraftarların hemen altından geçecek ve onların yapacağı taşkınlığı düşünün çünkü tribünler çok yakın olacak bu geçişlerden! ayrıca kamera açısından rakip taraftar gözükecek deniliyor, bunu da kafaya pek takmamak gerek zaten maç başlayınca kameralar genelde sahayı çekecek. sadece maçtan önce, sonra veya devre arası tribünler çekilir. onda da bizim görsel sovumuz ve eziklerin zavallılığı çıkar ortaya :st
 

NHT PSKN

Platin Aslan
Katılım
31 Eki 2009
Mesaj
6,702
Alınan Beğeni
9
Ynt: 25 Ocak 2010'da Yayınlanan Fotoğraflar

ya renkdaşlar yeni fotolar ne zaman gelecek bi bilgisi olan varmı ?
 

furkoturko71

Gümüş Aslan
Katılım
22 Eki 2009
Mesaj
540
Alınan Beğeni
2
Ynt: 25 Ocak 2010'da Yayınlanan Fotoğraflar

kış şartları sebebiyle artık fotolar haftada bir geliyr . Hatta 1 haftayı geçiyor :sirit .Hfta içi anlayışla karşılıyoruz ama hç değilse hafta sonu bari fotoğraf çekilsin kameradan izleyince tüm açılar görünmüyor ! :alala
 

Tuncer Yaman

Altın Aslan
Administrator
Katılım
16 Nis 2009
Mesaj
15,114
Alınan Beğeni
36
Ynt: 25 Ocak 2010'da Yayınlanan Fotoğraflar

şu kış şartlarında foto işi hakikaten çok zor.
hafta içi haftasonu ayrımı yapmadan,mümkün olan her zaman gitmeye çalışıyor arkadaşlar.
ama dışarıda 5 dakika bile durulamayacak hava şartlarında,çok sık foto beklememek lazım.

hepimiz durumun farkındayız,çok beklenti içide değiliz zaten.
şu soğukları atlatalım,daha sık gelecektir fotoğraf.
 
Durum
Özür dileriz,Bu konu cevaplara kapatılmıştır.