Üyelerimiz Nereden Katılıyor ?

  • Konuyu açan Taner Okutan
  • Açılış Tarihi

Emre Akkaya

Altın Aslan
Administrator
Katılım
22 Şub 2012
Mesaj
59,299
Alınan Beğeni
104
Cevap: Üyelerimiz Nereden katılıyor ?

Büyüdük abi üye olalı 8 sene geçmiş eski mesajları konularımı falan okudum ağlamamak için zor tuttum valla hem o günleri hatırladım hemde bu sohbet havasını özlemişim hayata gelince de iyi diyelim iyi olsun dersler sınavlar uğraşıyoruz
Dimi insan mesajları okudukca o günlere gidiyor,sadece forumdaki günler degil günlük hayatımızda o dönemdeki günlerde aklımıza geliyor:)

İyi,inşallah bitirirsin de iş hayatına atılırsın,Allah yardımcın olsun.
 
Katılım
18 Ağu 2010
Mesaj
2,289
Alınan Beğeni
13
Website
www.emreerkan.net.ms
Cevap: Üyelerimiz Nereden katılıyor ?

aynen öyle yaşadıkların başkaları için yaptıkların hatta hayatından çıkardıkların bile gözünün önüne geliyor inşallah bakalım çalışıyoruz
 

Ahmet Ozyurt

Bronz Aslan
Administrator
Katılım
13 Mar 2013
Mesaj
1,381
Alınan Beğeni
24
Cevap: Üyelerimiz Nereden katılıyor ?

aynen öyle yaşadıkların başkaları için yaptıkların hatta hayatından çıkardıkların bile gözünün önüne geliyor inşallah bakalım çalışıyoruz
Merhaba reis, hosgelmişin foruma, forum sizsiz olmaz reis bırakmayalım forumu. Şu mobile browser da girmeyide kolaylastıralım süper olacak.
 
Katılım
18 Ağu 2010
Mesaj
2,289
Alınan Beğeni
13
Website
www.emreerkan.net.ms

Barış İNANÇ

Altın Aslan
Moderatör
Katılım
18 Eki 2012
Mesaj
19,592
Alınan Beğeni
34
Cevap: Üyelerimiz Nereden katılıyor ?

Merhaba siteye girmeyi bıraktım ama bu unuttuğum anlamına gelmiyor. Uzun bir süre bilgisayarsız kaldım takip edemedim daha sonra da üniversite dersler falan derken koptum iyice. Soruna gelince evet aşk acısı çekiyorum. 3 senelik ilişkim bitti tam bitti sayılmaz aslında düzelecek bigün ama ne zaman o belli değil. evet 2 sene sonra girip bu mesajla karşılaşmam da tuhaf :D
biraz gec oldu ama olsun hosgeldin kardesim:kiss
 

Emre Akkaya

Altın Aslan
Administrator
Katılım
22 Şub 2012
Mesaj
59,299
Alınan Beğeni
104
Cevap: Üyelerimiz Nereden katılıyor ?

Bu Japon kültürlerini,damak zevklerini anlamak harbi güç:D



[FONT=&quot]Red Report‏ @RedReport_ 4 sa.4 saat önceDaha fazla


[/FONT]

[FONT=&quot]Japon Spor Muhabiri Tsuchiya: Karadeniz yemeklerinden yedim.En çok hangisini beğendiniz ?Tsuchiya: Karalahana çorbasına bayıldım. (Hürriyet)


[/FONT]
 

Emre Akkaya

Altın Aslan
Administrator
Katılım
22 Şub 2012
Mesaj
59,299
Alınan Beğeni
104
Cevap: Üyelerimiz Nereden katılıyor ?

Yanlış başlıga yazmışım:ee
 

melih1905

Altın Aslan
Administrator
Katılım
17 Haz 2012
Mesaj
17,370
Alınan Beğeni
57
Cevap: Üyelerimiz Nereden katılıyor ?

Hoşgeldiniz arkadaşlar, yazmayı unutmuşum ben de. Sizleri tekrar aramızda görmek çok güzel. :eek:k
 

Ahmet KOLKOPARAN

Gümüş Aslan
Administrator
Katılım
20 Şub 2011
Mesaj
4,911
Alınan Beğeni
22
Website
ahmetgs17.wordpress.com